TARNE JA TAGANEMISÕIGUS

TARNEINFO

Tellitud toodete tarneaeg on kuni 14 päeva.

Esprithome veebipoe kohaletoimetamise viisid:

  • SmartPOST pakiautomaadid Eestis ja Soomes
  • Omniva pakiautomaadid Eestis, Lätis ja Leedus
  • DPD kuller mujal Euroopas
  • Võimalus tulla ise pakile järgi Marati Tallinna esindusse või Kristiine keskuse Sangari esinduspoodi.

Transpordi hinnad kuvatakse kassas vastavalt soovitud sihtkohale.

Tasuta transport ja tagastamine alates 49. eurosest tellimusest (Eesti, Läti ja Leedu).

Tasuta transport ja tagastamine Soomes alates 70 eurosest tellimusest, mujal euroopas alates 100 eurost.

Tellitud kaup pakitakse 24 tunni jooksul peale kliendi poolt tellimuse sooritamist.

Postitused pakiautomaatidesse tehakse E-R kell 15.00-18.00

Kaup jõuab kohale vastavalt tellimuse vormistamisel valitud kohaletoimetamise viisile üldjuhul hiljemalt ülejärgneval tööpäeval.

Paki saabumisel saadetakse Kliendi mobiilile teade ning isiklik uksekood. Kliendil tuleb kood sisestada pakiautomaadi arvutisse, seejärel avaneb pakiautomaadi uks ning Klient saab kauba kätte. Saadetist hoitakse pakiautomaadis 7 päeva alates paki sisestamisest. Kui Klient ei ole pakki 7 päeva jooksul väljastanud, tagastatakse see kauba saatjale. Kui pakk on tagastatud, tuleb paki kättesaamiseks Kliendil postikulu uuesti tasuda.

ESPRIT HOME E-poodi haldab Marat OÜ. Marat OÜ vastutab tellitud ja ostetud kauba eest selle transportimise jooksul, kauba kättesaamise hetkest läheb kauba kahjustumise ja/või kadumise risk üle tellijale. Juhul, kui tellija on kauba kättesaajana märkinud kolmanda isiku (näiteks kingituse saaja), kinnitab ta vastava korralduse andmisega, et nimetatud isik võtab endale kauba vastuvõtmise kohustuse ja vastutuse selle juhusliku kahjustumise ja/või hävimise riski eest alates kauba vastuvõtmisest pakiautomaadist. Marat ei saa tellimusi tagasi kutsuda pärast kauba väljasaatmist (s.t. juhul, kui kaup on tellijale välja saadetud, jääb kohaletoimetamiskulu tellija kanda ning kauba mittesobimise korral kehtib talle tavapärane 14-päevane tagastamisõigus).

TOODETE TAGASTAMINE

  1. Kui tellisite kaubad pakiautomaati, saate need 14 päeva jooksul tasuta tagastada, kasutades pakiautomaadi tagastuskoodi. Itella Smartpostil kehtib tagastuseks uksekood, millega paki saite. Itella Smartposti valgesse kappi tellitud toodete tagastamise puhul tuleb tagastus esmalt registreerida Smartposti kodulehel. Omniva pakiautomaati tellitud toodete puhul on tagastuskood sõnumis, millega Teid teavitati kauba saabumisest.
  2. Tooteid saab tagastada ka toimetades need ise Marati esinduspoodi Tulika 9/11, Tallinn.
  3. Tagastatavad tooted ei tohi olla kantud, määrdunud ega muul viisil kahjustatud – proovida võib, kanda mitte!
  4. Toote küljes peavad olema originaaletiketid ja muud uue, kasutamata toote tunnused.
  5. Kasutatud või kliendi soovil ümber tehtud tooteid vastu ei võeta.
  6. Hügieenilistel põhjustel ei saa tagastada ega ringi vahetada avatud pakendiga pesutooteid.
  7. E-poest ostetud kaupa ei saa ringi vahetada mõne teise toote või teise suuruse vastu. Sellisel juhul tuleb tellimus tagastada ning vormistada uus tellimus. Tagastatud tellimuste eest tagastame raha esimesel võimalusel, mitte hiljem kui 14 päeva möödudes kauba tagasisaatmisest.
  8. Tootega koos tuleb esitada: – täidetud taganemisavaldus ja – ostutšekk, arve või tellimuse number. Paberil taganemisavaldus on e-poe ostudega kaasas, samuti saab taganemisavalduse täita kaupluses.
  9. Tagastatud toote eest kannab Marat OÜ raamatupidamine raha tagasi samale pangakontole, millelt makse meile laekus viivitamatult, kuid mitte hiljem kui 14 päeva jooksul alates toote tagasivõtmisest.
  10. Kui olete ostetud kaupa tavapäraselt kasutanud ja õigesti hooldanud, kuid sellel ilmneb puudus, on Teil õigus esitada Marat OÜ-le pretensioon kahe aasta jooksul alates ostu tegemisest, kui võib eeldada, et tegemist on tootmisveaga. Puudusega kauba korral on Teil õigus nõuda asja tasuta parandamist või selle asendamist uue kaubaga.